21.

Nu har jag tittat lite på tv! :) tittade på anna ankas jul, och trollkarlars hemligheter! :) hihi kul ^^
Snart ska jag slå in lite julklappar har inte gjort det än, :P
Till Molly - en vit tröja med knappar från bikbok
Till Vilda - en blå tröja/tunika från bikbok den minsta jag kunde hitta! :) hihi
Till mamma och pappa - relax biljetter och kanske gym biljett också! :)
sen har jag inte köpt så mycket mer än till fia och jannike!
Fia - juleskum, armband
Jannike - tröja och juleskum
Av jannike och fiia fick jag:
- hårspray och hår mousse
- Halsband
- juleskum
- ansiktsmask
Så hoppas jag inte glömde något nu! :P
I morgon är vi lediga från skolan!  så himla GOTT!! :D:D
Men fett onödigt att vi är lediga på måndag och sen kommer vi en timme på tisdagen, bättre att sluta på fredagen! :) ^^
I morgon är mamma också ledig från jobbet så det blir jag och mamma hemma! :)
Först ska vi åka ner till Huskvarna och in på bibblan och lämna/låna böcker! och sen vet jag inte mer :P
Men det märker vi för vi hörs ju under dagen! :)


Hemskt trevligt att jag har fått nya läsare! ♥

Senare i dag orkar jag nog inte skriva för klockan är ju rätt mycket så nu stänger jag av datan för dagen!

Men Godnatt och Sovgott! Så hörs vi i morgon!
PuSs // Thiilda


Mixtrade lite med bilden så det blir samma bild fast lite annat :P



Kommentarer
Postat av: sofia

hahah har du gett dem presenterna än?

Assa Sophia och Janike, jag menar, tänk så läser dom din blogg och ser ;)

Och btw, har jag själv inte ens köpt ngt till hälften av dom jag sak xD

2009-12-21 @ 11:09:16
URL: http://henriksbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0