21.10

Heej!
skulle skriva ett snabbt inlägg emellan idol pausen var bara tvungen att se det en gång till! ;)
Låten Higer är så himla bra! jag tyckte inte att den var så bra i början men nu är den hur bra som helst! :P hihi
Men jag tycker ändå att Calle skulle vunnit. Nog skrivet om idol.
I dag var jag på stan på morgonen och sen efter det har det nog varit en klart slapp söndag för mig! :) har läst böcker suttit vid datan gjort en läxa och så har jag So muntligt prov typ tills i morgon men jag pallar inte läsa på det riktigt men jag måste jue så det får bli snart efter idol! :/ :P ^^
Men vi hörs kanske i morgon på morgonen, just nu känns det som jag kommer att hinna blogga lite på morgonen, men vi får se!
God Natt Sov Gott alla söta läsare! ♥




PuSs // Thiilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0