Dålig blogg dag,.

Hejsan allsammans! :)
Nu sitter jag här vid datan och håller på att gå in på facebook och så :P
Jag var ute nyss med mina syskon! :) haha vi lekte lite och såå!
Skolan i dag:
- Matte
- idrott, jag fick veta mitt betyg ett stabilt VG! :D
- engelska , fick G i betyget! ;)
- mat, ris sås och chickenbits (stavning)
- No
- svenska
Sen slutade jag vid klockan 15.00 i dag! :D
Efter skolan åkte jag och emma in till A6 och skulle köpa julklappar! :P
Skiit svårt att hitta! men det blev till vilda och molly iaf, :P så nu är det bara fiia och jannike kvar! ♥ hehe ,:P

Men nu ska jag gå, men vi hörs senare!
Ha en fortsatt bra kväll! ♥

PuSs // Thiilda




Ganska mysigt med snö men inte när det blåser så mycket och att det är så kallt, men man får ju vara glad över det som är! haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0