HeeJ!

Hejsan allihopa!
Dålig uppdatering just nu, hann inte skriva mer efter lucian och efter träningen ;P men nu gör jag det! :)
Lucian var bra igår och i dag hade vi två föreställningar det gick nästan bäst! (:
Dagens schema var typ inget schema det var bara att komma till skolan vid 07.15 och sen sluta vid halv tre typ :)
När jag kom till skolan skulle vi öva och göra oss iordning och fika och så, sen var det första uppvisningen! den gick bra sen vid 10 var det en till och den gick med bra, fast jag tror jag tycker att den var bäst! :P :)
och i helgen ska jag spela match i göteborg och nån annanstans med! :D
Ska oxå öva till en So muntlig redovisning typ ^^ Och ska skriva en svenska uppsats om min bok jag läst, fast det är jue lite svårt om man inte läst ut boken än men jag ska göra det nu i helgen,  :P men jag har läst den en gång innan så jag kommer jue ihåg lite ;) hihi,..

Snart ska jag städa marsvinens bur, ... :P för jag hinner jue inte det i morgon för jag ska vara borta hela dagen,!
Min syster ska också ha barn kalas i dag så jag ska vara med på det lite och så,.

Dagens Outfit! ;)



Vitt linne - JC
Leggings med dragkedja - H&M
Armband - Albrekts Guld



Men vi hörs senare!
PuSs // Thiilda ♥






Kommentarer
Postat av: fiiiiiiiiiiiiiiia :DDDD

Hej, jag tycker att vi ska göra något i morgon, typ åka in till stan eller något :D

2009-12-11 @ 17:35:58
URL: http://sophiawinquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0