Kväll!

Halllo!
Nu sitter jag vid datan lite och är inne på facebook ska snart gå ner och titta på tv :P
Har tittat på Robinson och nu på förtrollad
Har inte hunnit blogga så mycket i dag typ blev bara ett kort inlägg innan ;P
Men nu har jag lite tid, men problemet är att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva ibland :P höhö ^^
I dag var ju jag och jannike och fiia på stan! trevligt trevligt!
Sen tittade vi på Nina Frisk! haha den är faktiskt ganska bra  :P hehe!
Mitt farmville funkar fortfarande inte på min data, det är verkligen segt så jag hatar det! Men jag ska ändå sluta spela det för det är oerhört jobbigt. :P så det gör väl ändå inget men ändå!
Min nya telefon W995 är skit bra! och jag säger inte bara "bra" för att den är faktiskt bra ! :D jag gillar den ♥

Men nu ska jag lunka ner till soffan och titta på förtrollad som jag tittade på innan ska kanske se färdigt :P haha
Men jag säger god natt nu för jag orkar nog inte skriva något mer senare i kväll!
Ha en fortsatt bra kväll!

godnatt och sovgott! ♥
PuSs // Thiilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0