hallojj

I dag har det typ varit vanlig dag i skolan hade EN riktig lektion! :D

först vid tio i tio hade vi so
sen hade vi klassråd :P
Lunch - kebabgryta och ris
Lucia övning (:
sen gick man hem vid halv2 för jag hade inställd bild! Så gott! :D
Så då gick inte bussen förens vid 2 så då gick jag in till biblioteket en stund :P
Nyss var jag ute med min syster och sålde salami och jul blommor till grannskapet :P
För hon samlar in pengar till Paris resan hon ska på i 9:an (:

ikväll vet jag inte vad jag ska titta på just ALLA bra program är på samma dag samma tid hatar det! :/ :P
- oskyldigt dömd
- greys anatomy
- efterlyst
men jag tror att jag ska titta på oskyldigt dömd (: det är hemskt bra! :D

I morgon ska jag till Stockholm med skolan 
gå på riksdagen och vasamuseet och på stan :)

jag bryr mig inte om vad du tycker,.. ;/

Vi hörs i morgon om jag hinner! (:

PuSs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0