Hallojj! :)

hej!
Nu har jag kommit hem från träningen eller det var ju ett tag sen men men :P
Just nu sitter jag på facebook och fixar framville :P
Sen ska emma komma hit :) vi ska typ spela sims eller nåt får se vad vi kommer på :P

I kväll ska jag titta på Systrar i jeans tror jag om jag inte ska titta på Djävulen bär prada eller på smällen :P
Fast jag tror jag ska titta på Systrar i jeans för jag har redan sett på smällen :P Fast djävulen bär prada har inte jag sett men skulle gärna vilja se den :)
Filmerna jag babblat om är på:
på smällen - är på 3:an klockan 21.00
Djävulen bär prada - är på 4:an kolckan 21.00
Systrar i jeans - är på canal + first kolckan 21.00
Varför måste alla bra program vara på samma dag och samma tid!? :P

I morgon är det skola och lovet är slut! Hemskt,..

Vi hörs i morgon PuSs







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0