heej!

heej!
schema i dag:
- slöjd, gjorde mina byxor :P fast dom är inte färdiga än har hållt på med dom as länge nu! :P hihi
- Bild, gjorde färdigt delar till ett hus typ
- lunch, typ någon nudel sak ;P
- idrott. spök boll :P
- matte algrbra & ekvationer haha :P
- No det var inte alls lång lekton kändes det som hihih :P tur dee! :)
Sen slutade vi vid 15.20 fast sen skulle jag till läxhjälpen i matte då i en timme det gick ass fort haha, det var nog därför linda och jag hade så roligt! :D,,..

Sen när jag kom åt jag för jag var så hungrig sen skulle jag ut å springa egentligen men det orkade jag inte jag är så trött.. :P haha

Veckans schema om prov med mera:

Måndag - inget.
Tisdag - Eng glosor fast vi ska kanske ha vikarie eller så ska vi inte ha lektion, så då skiter jag i dom :P
Onsdag - STUDIEDAG!! :D:D:D
Torsdag - matte prov. + säkert någon so läxa :/ :( :P
Fredag - No prov + att jag längtar dit! :D dock inte till provet men till slutet av dagen! :)

Ikväll tror jag att jag bara ska se på tv :P
Det blir nog Ullared eller något haha :P man kan ju inte missa ett sånt program det är ju SKIT kul! :D
HAHA

Men vi hörs i morgon, ha det bra mina söta läsare (:


PuSs jag älskar dig! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0