Hejj!

I dag var det skola dåå,,..  var ass trött i morse .:P

schemat i dag:
- Syslöjd det var tråkigt jag gillar inte vår lärare precis ,.. om man säger så!
- bild det var lite stökigt haha ;P
- Mat- ass äckligt jag åt gurka :P haha..
- idrott bada  :P det var ju nödvändigt att åka upp dit och bada i 30 minuter och sen åka hem och det tar ju tid med!
- Matte ..,,
- No frågor, det var ganska lamt .. men inte å klaga på ;P

men inte nu :P bara trött på att öva på hkk provet och so provet det är såå jobbigt!! ;( :P
Särkilt när man inte tkr det är kul heller, ..
Men snart ska jag göra ngt annat pallar inte, :P eller jag gör ju typ redan det :P haha

Vi hörs senare kanske eller i morgon!

Ha det såå bra alla! (:

PuSs




Bilden blir självmant på mig :)) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0