Hemma!

hallojj!
Nu är jag hemma eller jag har varit det ett tag :P
I dag började jag vid 09.50 och slutade vid halv 2 :)
Schemat såg ut på följande vis :)
- So, ass länge .. ;. :P
- Klassråd typ i 30 minuter :P hehe
- Lunch- lasagne :P
- Sen var det lucia övning :)
Sen slutade jag! egentligen skulle jag haft profil men hon var typ sjuk så det blev inställt!! :D:D
Nu sitter jag vid datan och gör typ inget .. :P
Jag åkte med mamma hem så vi handlade på vägen och jag fick nyponsoppa! det är så gott! :)


I dag ska jag bara vara hemma kanske lunkar ner till mormor sen! :)
Annars i kväll vet jag inte vad jag ska titta på för program ,,..  Det finns ju som vanligt vis så många! :D
- Efterlyst
- oskyldigt dömd
- greys anatomy
men jag tror jag ska titta på oskyldigt dömd, för jag brukar titta på reprisen på söndagarna av greys anatomy! (:

Men vi hörs senare! ♥

PuSs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0