Tittat på film! :)

heej!
Nu har jag ätit tacos ;) och tittat på baby mama den gick på tv:n på canal + något :) hehe :P :)
Nu sitter jag vid facebook och lite såå :P
Ska väl gå ner sen och titta på idol brukar INTE titta på det men jag tror jag ska göra det nu :P :)
för jag har väl inget annat val, för molly ska väl titta på det ;P hiihi

Filmens handling:
Det var en kvinna som gärna ville ha ett barn men problemet med det är att hon är 37 år och kan inte få barn så hon försöker på alla sätt att adoptera men lyckas inte för det är ingen som vill samarbeta med henne.
Sen får hon tag i en kvinna som vill föda hennes barn.
Hon säger att hon är med barn men problemet kommer när hennes mage inte växer hon är då inte med barn!? tror hon inte.. .
Men när de är på undersökning då får hon veta att hon är med barn!,,..
Då fattar hon att det är något fel , så då är det inte 37-åringens barn utan hennes man och hennes!
Men hon vill inte att hon ska få reda på det men till slut får hon det,..
Och i slutet får 37- åringen veta något hon inte var berädd på men otroligt glad blir hon iallfall! :)

Jag har velat se filmen hur länge som helst, så nu hade jag bara tur genom att zappa genom kanalerna :) det lönar sig ju alltid! :)
Jag tyckte den var bra , den var lätt fattad iallfall :)
En film jag rekomenderar! :)




Vi hörs senare! ♥

PuSs //thiilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0