Halloj! :)

hej!
i dag vaknade jag vid typ halv nio och så gick jag ner å tittade på tv (:
sen var det typ inget kul på tven så jag tog på mig mina spring byxor och gav mig ut i det fina kalla vädret och sprang en runda! :)
När jag kom hem åt jag sallad till lunch :)
och nu ska jag gå ner och titta färdigt på en film helenes små underverk den är hur bra som helst!
Och när pappa kommer hem vilket är snart ska vi göra våfflor och äta !gott!

i går var jag ju på premiären av mikael jakson det var otroligt bra den var bättre än vad jag hade trott den handlade typ om mikaels liv och så fick man se hur han hade gjort filmen och när han spelade in sina låtar och hur han repeterade på scenen :) det var kul

kanske hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0