100402

Hej! ;)
Sov hos sophia i natt mysigt! :) vi tittade på en film Thirteen,  den var hur bra som helst! fast den hade ett ganska dåligt slut tkr jag! :P haha ^^

Nu gör jag inte så mycket kom hem kvart i två eller nåt och sen åt jag och så cyklade jag lite med syster, när jag kom hem så tog jag ut marsvinen lite, alltså inte satte ner dom på marken, verkligen inte! men jag satt med dom i en filt i solen! :) hihi det var mysigt! ♥ Men var tvungen att springa in efter ett tag för det har precis börjat regna det var ju så fint väder innan och så börjar det regna! :P haha ^^

Några bilder på Piff och Puff! ;)




Men ska fixa lite på facebook sen ska jag gå ner och fika lite! =) 
Hörs senare! ♥
PuSs //Thiilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0