100427

Hej!
Nu sitter jag i nästan helt påklädd jag springer upp och ner och letar efter massa kläder! haha! ^^
I dag så börjar jag 12.15 tror jag :P jag har inställd musik så efter det är det lunch så jag äter då hemma! :) det blir gött, och då kanske ni inte fattar varför jag är uppe nu!? haha! men jag är visst morgonpigg i dag! :) så det blir nog något posetivt med denna dagen! :D
Efter skolan blir det A6 med Linda <3 :) hon ska byta ett par skor och så ska vi titta runt lite! =)
Efter det ska vi dra till träningen på Sanda! :)
Men nu ska jag sätta på mig lite kläder sen ska jag äta och titta på tv! :)
Vi hörs efter träningen, och efter desperata hemmafruar då förstås! :D
Ha en riktigt bra dag ♥

Tar dessa armband i dag! =) haha ^^


Kommentarer
Postat av: Marika

Sv: Kul att du är med och tävlar=) vinnare kommer väljas ikväll!=)

2010-04-27 @ 09:44:58
URL: http://missychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0