DAGENS OUTFIT!

Hej!
Nu har jag satt på mig och ska sminka mig snart, börjar tio i tio i dag! :)
Hann inte uppdatera så mycket igår, ledsen för det! ;P


                                                            DAGENS OUTFIT!





- Vitt linne - BikBok
- Vit tröja med tryck - Ullared :P
- Svarta jeans leggings - Vila
- Svart kofta - Lager 157
- Blåa Converse
- Blommig sjal - Indiska
- Svart jacka

Ni får se om jag hinner uppdatera när jag kommer hem från skolan det beror på om vi får sluta tidigare och ta den tidigare bussen så hinner jag annars hinner jag inte, för jag ska träna inne i stan i dag! :)

Ha en fin dag! ♥
PuSs // Thiilda


Kommentarer
Postat av: ida

Svar; Tack :D vet inte riktigt än, själv då? :)

2010-04-14 @ 08:41:51
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: Emmae

inte så mycket :D själv? :)

2010-04-14 @ 17:21:44
URL: http://emmasofiiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0