Hemma!

Hallojj!
Nu sitter jag i sängen med datorn och syster och tittar på Talang! :)
Var nyss nere och tittade på elden och vann två choklad kakor till min syster! ;) hehe, äter ju inte själv godis men jag känner mig ganska sugen på choklad nu när hon sitter och smaskar i säg! :P haha! ^^
Vet inte vad jag ska hitta på sen. ska ju titta klart på Talang sen ska jag nog slappa och titta på tv, ännu mer! :) haha! ^^ min fredags-kväll! :P heheh.
Tittade nyss på internet om det fanns något att titta på men nej då! hah, det finns fan inget att titta på, det är ju Valborgsmässoafton så det borde ju finnas något man kan titta på! :) hhahah!..
Tjjja jag vet inte vad jag ska göra annars, isåfall blir det väl bloggen, Facebook, msn, bloglovin! :)
Men vi hörs senare
Ha en trevlig Valborg! ♥




                                                             DAGENS OUTFIT!







- Svart tröja - Monki från stockholm
- Svarta strumpbyxor - H&M
- Svarta shorts - H&M
- Armband - H&M & En del jag gjort själv! ;P
- Blåa Converse 
- Svart jacka


                

Kommentarer
Postat av: J E N N Y<3

Sv: Jo de är bra de! För dej då? :)

2010-04-30 @ 21:38:53
URL: http://sweetiiepiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0