Hoppat studsmatta! ^^

Hej igen! ;)
Har precis varit ute och hoppat studsmatta! med syskonen som alltid bråkar det vet hela kvarteret att vi har bråkat och när vi hoppar studsmatta. HaHa ^^ Nae det är faktiskt inte så mycket bråk utan det är mest på skoj fast Vilda börjar lipa när det verkligen gör ont på henne, hhaa! sen är det så att Molly får bråka och hålla på med Vilda men inte jag!? hah det måste ju vara lika någon gång?.. Haha! ^^ Jag ska ge igen en vacker dag. Sen ramlade jag nästan ner  från stundmattan bara för att Vilda puttade mig så jag föll in i trädet som står precis i närheten och Molly hann ta tag i mig så jag ramlade inte! haha! sån himla tur! ^^ ;)
Tittade på Wallander - Cellisten innan, kom inte ihåg den men när jag började titta på den så kom jag ihåg, den gick på canal + First tror jag det var? :P haha :P jaajja.
Efter det åt vi soppa och så tittade jag på Top Model 13! det var repris men jag hade inte sett det avsnittet! ^^
Sen stack vi ut och hoppade då :P hahah! ^^
Massa bilder!













Ja.. det var många bilder det! :D
Nu ska jag faktiskt gå ner och se på Ballar av Stål! :)
Vi hörs senare =)
Ha en bra kväll ♥





Kommentarer
Postat av: emma

jag har inte gjort något speciellt :) vad har du gjort? :)

2010-04-18 @ 21:24:45
URL: http://emmasofiiiia.blogg.se/
Postat av: bella

sv: haha efter skolan ska ja lämna in min cykel på lagning (h'

själv ?:D

2010-04-18 @ 21:27:21
URL: http://bbellaberg.blogg.se/
Postat av: bella

sv: haha tungt med läxor (a)

2010-04-18 @ 22:01:16
URL: http://bbellaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0