JOHAN FALK

Tittar just nu på Johan Falk, men det är ju en jätte låång reklam emellan nu!
jag hatar reklamer. 1:an är bra för då finns det inga reklamer, ^^ När solsidan går på 4:an, det är ju i en halvtimme och då är det reklam först visar dom en kvart sen är det reklam och sen visar dom 10 minuter till, Såååå himla onöööödigt! jag HATAR reklam!
Och så mitt huvud tar inte alltid in så mycket fakta, det tar bara in sånt som är dumt eller sånt som man inte ens behöver veta, och då brukar jag faktiskt glömma vad som har hänt på 20 minuter! haha ^^ ja det kanske låter dumt men jag är väl ganska korkad. ;P haha ^^


Bild sen påskafton



Men det börjar nog nu!
Hörs senare!
Ha en fortsatt bra kväll ♥
// Thiilda


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: såtrevligt:D

2010-04-05 @ 22:19:24
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: LEGENDEN

hehe låter skoj ;)



ja, jag vetinte varför.. men jag lyckas alltid köpa försmå bhar.. (A)

kram

2010-04-05 @ 22:44:12
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0