Lördag

Hej! :)
Inte uppdaterat ännu, men jag vaknade halv tio eller nåt sen gick jag ut med reklamen! jag är nästan klar har bara mitt kvarter kvar nu! :) hihi, men jag väntar nog med det en stund, så jag får vila mig lite ;P
Och lillsyrran har hjälpt mig! så jag får bjuda henne på en glass när vi är klara! :D
Annars ska jag nog inte göra så mycket under dagen, sen på kvällen kommer mormor och morfar till oss så ska vi äta lite påskmat och umgås lite! :) hehe..

Vädret! är underbart fint i dag! hur fint som helst jag hade en tjocktröja  och min skinnjack när jag var ute med reklamen för jag tänkte det är kanske kallt men det var det inte det var hur varmt som helst! fast man blir ju ganska varm av att springa i trapphus och gå till massa villor! :P men, men :P det är tur man har en syster som är så snäll och hjälper! ♥



                                                               DAGENS OUTFIT!





- Svarta tunna leggings - vet faktiskt inte :P
- Vit tröja med tryck - Gina Tricot
- Svart kjol typ ^^ - H&M
- suk tröja - Skolan ;P
- Svart skinnjacka
- Vita skor
- Sjal - Indiska

Nae men jag ska nog ta tag i mig shälv och gå ut med sista! :)
hihi!
Vi hörs senare!
Ha en bra dag♥

// Thiilda

 


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: visst är ringen fin :D <3



fin outfit :D

2010-04-03 @ 13:32:47
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0