Pluggar!

Just nu sitter jag med datorn i sängen och pluggar fast det blir inte så mycket plugg det blir mest bloggen och facebook haha! ^^ men jag ska faktiskt plugga för jag har no prov i morgon det handlar om ekologi jag tror det kommre gå bra jag har svarat på 30 + 27 frågor! ^^ så jag tror det räcker med ett G eller kanske ett VG jag hade tänkt mig att få ett VG i no:n men jag vet inte jag har inte haft tid till att plugga så mycket denna veckan, men jag övade igår och massa på lektionerna så kanske jag kan fuska till mig lite också! :P haha! ^^ det kan man alltid! :)
I dag är det ju torsdag äntligen Freeedag i morgon! ;) Love IT! ♥
Skolan i dag var helt okej, den var faktiskt inte så jobbig ändå, so provet gick bra! jag fick godkänt ;))

I dag ska jag inte träna basket, i dag blir det springning ute! med mamma min! :D
Annars ikväll vet jag inte vad jag ska göra! ;P hehe ska nog bara vara hemma och så ska jag plugga och slappa lite, tv blir det kanske också, men det får jag se om jag hinner!

Innan när jag gick in i min systers rum och skulle hämta laddaren då ligger några j*vla hantlar eller vad f*an det heter sånna man tränar med iaf! och gissa vad jag gör?! jooo, jag smäller självklart i min fot i den!!!  haha! ^^ klantigare än så kan man inte vara! men man kan ju inte gå ner med huvudet och vara deppig jämt! man måste ju gå med huvudet högt och se glad ut! ;D haha! ^^
Innan så tittade jag på 17 again den var inte så bra som jag trodde? den verkade ju så bra :) hehe..

Nae nu ska jag faktiskt övaaaa som satan :)
Ha en fin kväll ♥



En bild från i dag.

Jaa, det är absolut inte jag som har gjort denna bilden och inte jag som har tagit kort heller för den delen! ;) haha! ^^



Pussar och kramar // Thiilda :)

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. åh tack sötnos:) men vilka ska ja ta då?:P

2010-04-29 @ 20:43:04
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Ida

Svar; Ja allt är bra :) själv då?

2010-04-29 @ 21:11:48
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: sophia

HAHAHHAHA, kuk målaren Kleven(som också får stånd i skolan,hahahahha) XD

2010-04-29 @ 21:58:37
URL: http://sophiawinquist.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi vill mest ha ettan men tkr kanske 2an passsar bäst:O

2010-04-29 @ 22:09:06
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: elin

sv: tack!:) din var också fin!:)

jadå allt bra här, hur äre själv?:)

följas via bloglovin?:)

2010-04-29 @ 22:10:33
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0