Talang 2010

Nu sitter jag och tittar på Talang eller rättare sagt ligger och tittar på det! ^^ haha.. :)
Innan åt jag tacos! :D det var hemskt gott, för det var så länge sedan ;P

Har nu beställt biljetter till Alice i underlandet 3D med min lillasyster ♥ Det ska bli hur mysigt som helst, min syster har tjatat på mig ända sedan den kom ut att vi måste gå på den! :) hihi, och nu blir det äntligen av! (:

Dagen har varit till belåtenhet för mig! :D hah, jag har fått kläder, och tacos, mc´donalds. haha jag känner mig ganska bortskämd :P haha! ^^ nae men det får man ju vara ibland! :D


Men ni söta läsare får ha en fin kväll ♥


Kommentarer
Postat av: karolina

sv;

vsg !

görru?

2010-04-09 @ 20:50:19
URL: http://karolinapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0