Lite frågor när man har tråkigt.

Du heter? Mathilda
Smeknamn: thilda
Låt som du sörjer till när du är ledsen? my heart will go on
Beroende av? mobilen
Vad tror folk om dig? haha, jag vet inte xD
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon
Hur imponerar man på dig? var dig själv.
Brukar du skratta för dig själv? haha det har väl hänt ;)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ok :)
Var bor du? huskvarna
Trivs du där? ja, men vill flytta när jag blir äldre.
Hur svarar du i mobilen? hej, hallå?
Vem ringde du senast? pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: när kommer du hem? :P
Brukar du komma i tid: ja det gör jag väl ;P
Hur känner du dig nu: trött -.-
Vanligaste färg på dina kläder: jeans, svart, vitt
Vad tycker du om fötter: haha! dom snyggaste i stan! ;D
Vad saknar du: alla saknar väl något?
Hade du en bra kväll igår: nej..
Favoritdryck på morgonen: juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på ;)
Är du blyg?: ja ganska
Sysslar du med någon idrott:
basket springer för det mesta :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske
Har du spytt offentligt: neae..
Är du nöjd med ditt liv: ibland
Är du bortskämd: kanske
Vad gör du i morgon: jag ska nog vara hemma eller stan! :)
Vad är det värsta du vet? ja vad är det? ;O
Har du bra vänner och äkta vänskap? bra vänner men äkta vänskap vet jag inte..
Vad är det finaste du fått? vet inte (;
En speciell dag du minns: Hmm, då jag föddes?
Du samlar på: inget just nu ;P samlade på glas innan
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.
När grät du senast: igår haha ^^
Vad skulle du göra om du vann en miljon: flytta och dra utomlands! :D
Vill du ha barn? jaa
Är du musikalisk? nae, Gillar bara att sjunga :)
Vad dricker du helst när du är törstig: saft :D
Bor dina föräldrar tillsammans: yees
Har du någon gång gråtit dej till sömns: aah
Biter du på naglarna: ibland ;P

Hade inget åå gölra så jag svarade lite på några frågor det är med någon som en läsare har frågat! ;D
Så hoppas du fick svar, nu ska jag läsa bloggar ;)
Ska måla mina naglar röda det är faktiskt ganska snyggt så jag kör nog på det. hade rosa innan men det var fult nu så jag tar rött ist! :)
ha en trevlig tisdagskväll ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Linneas Fotoblogg

Sv: tack så mkt! :D

allt bra med dig?

2010-08-17 @ 20:24:59
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0