13 Augusti 2010

Hej på er!
Har inte hunnit skriva i dag..
har jobbat i dag sen åkte pappa och jag hem så var vi hemma i någon halvtimma sen fick han larm så då följde jag med så jag har latat mig i bilen och hjälpt pappa med lite grejor och läst min nya Frida! (: som jag har letat efter hela sommaren ända sedan den kom ut och jag hittade den igår! Det var lite sent men jag ville så gärna läsa den! ;P haha ^^ Så nu har jag den äntligen iallafall.
Gör typ inget nu, sitter bara här tänkte skriva lite till er sen tänkte jag spela trodde du ja! ;D det var asss länge sen jag spelade det hemskt länge sen jag fick den med! så jag ska se om det funkar för det första! ;P haha..

Köpte lite grejjor igår på stan:

- lady gaga linne
- Grön väska
- Ringar och ännu mer ringar



Ha en fin kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Linnet <3

2010-08-18 @ 13:00:50
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0