Hemma ♥

Hejsan
Nu sitter jag hemma i soffan och tittar på tv med datorn i knät och bara slappar ;)
Trodde det var träning i dag men det var det visst inte? tror jag inte än det är lite dålig information X)
Dagens outfit kommer kanske senare vi får se om jag orkar lägga upp det ^^

Skolan idag iaf var helt okejj, lite lamt på lektionerna kanske eller det var lite jobbigt bara för att det var så långa lektioner men det var ändå inte så farligt som jag trodde det skulle vara =) så det var bra.
Hade svenska och livs/närings lära vi fick sluta typ 40 minuter en halvtimma innan vi egentligen skulle sluta i dag så jag kom hem lite tidigare ;) vilket vad bra jag är sjukt trött!

Ska vara med kusinen som kommer alldeles snart det är jue inte så långt ifrån varann (:
Men vi hörs senare ♥



Jag fortsätter att andvända bilderna jag har på datorn ;) men jag ska fixa det, det är jue inte så kul efter ett tag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar; Ja det har jag men visste inte att den gick på svensk tv :P

2010-08-24 @ 19:36:26
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: Belladuvetvem;)

hahhahahha litee laaamt? hahahah mycket annars ! hahahh när du o ja satt inne i dt dära rummet då? hahaah o du höll på o snubbla över stolen ! hahahahhaha ;) fyfaaan va kul vi hade asso ! ja skrattade fan ihjäl mej ! ;) hahahhah ses imooon sötan :D puss!<3

2010-08-24 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0