JÄVLA GETING

HELVETETS JÄVLA GETING!
Jag stack mig på en jävla geting nyss när jag skulle sätta på mig mina spring kläder så trampade jag på mattan när jag var barfota och då kröp det jue så klart en GETING JÄVEL DÄR!! FFFFAAAAAAAAAN så himla typiskt trampade på den under foten så det blev ju inget att springa för mig ikväll, hoppas jag kan springa imorgon ist! Det gör fan asss ont jag kan inte äns gå på foten!! Den har svullnat upp med, haha ^^ skulle inte förvåna mig om jag är lite allergisk mot geting stick så jag kommer inte kunna träna på en vecka pappa sa det är över imorgon! det tror jag i och för sig på för jag tror det är över imorgon men ändå det sticker och gör helvetes ont i hela fucking foten! guuud vad suur jag är om man säger så.
Ska nog sova nu liksom men kommer inte kunna sova för jag är rädd för att en geting ska komma och sticka mig och så har jag så jävla ont så jag inte kommer kunna sova av det -.- Guud vad lack jag blir!
Ni kanske tror jag att jag överdriver man det gör skit ont! ni som har blivit stuckna vet själva hur det är!
En gång blev jag stucken i sömnen jag vaknade av att jag fick ett stick och började skrika haha ^^ det var när jag var liten. men ändå! ;(

Ni ska leva ute inte inne för helvete.



haha hittade bilden på google, die Geting die! ;)



Äckliga små fula djur.

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: härligt :) min bror kom på besök ett tag.. annars har jag varit så grymt trött hela dagen, har typ spelat piano, ritat och kollat på film :) sj?

2010-08-17 @ 22:55:47
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: sara

sv: inge dudå?

2010-08-17 @ 23:42:26
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: ELIN LING

UUUUUUSH!



sv: tack going:)

2010-08-18 @ 11:18:51
URL: http://stylel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0