The secret of the american teenager

Hejsan!
Ligger i sängen och slappar tittar på The secret of the american teenager! :D det är bäst.
Innan var jag ute och sprang, det blev 5 km! :D och det var inte så himla jobbigt syster följde med och cyklade men det blev lite jobbigare när hon cyklade så fort och jag var tvungen att springa så fort så jag sprang fort en stund haha, då jag orkade ;)
Det var träning i dag tror jag, fast jag gick ju inte då det kanske jag skulle gjort haha, jag vet inte men jag har ju tränat nu iallafall! ;P
Nu ska jag titta på programet sen ska jag sooova! (:
Vi hörs imorgon i skolan ♥
Ha en trevlig måndagskväll ;)


Kommentarer
Postat av: therese

sv. jasså där ser man :o aa klagar inte :) själv?

2010-08-30 @ 22:00:33
URL: http://allyouhavetoknow.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: vad bra då :) hihi

kram

2010-08-30 @ 22:29:06
URL: http://johhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0