Hemma!

Är hemma från skolan nu, hade ju köket idag ganska trevlig faktiskt! jag var i den gruppen som fick laga mat alla andra fick städa mohaha! :D haha ^^ gött, det!
så vi lagade kyckling gryta och något med kebabkött och ris till det! gottit! ;)

Just nu sitter jag och försöker komma på vad jag ska skriva på denna jävla redovisningen som vi har imorgon! "/ usch!
men tror jag har fått lite kläm på det nu, men jag är inte klar det är det som är grejen och vi ska redovisa imorgon och jag orkar inte fixa den så den blir klar! haha, jobbigt läge. men ska la fixa det snart ska kolla på en film nu, hörs senare!
puss ♥



snööö


Kommentarer
Postat av: matilda rosqviist

de är bra, själv? ^^

2010-12-13 @ 17:31:04
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Joseé

Sv; nice att höra :) Med mig är det inte så värst bra :/

Haft en bra start på veckan? :)

2010-12-13 @ 18:05:56
URL: http://aattitude.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

Kolla in det fantastiska foto erbjudandet jag har tillsammans med en make up artist just nu, BARA 600kr och du får MINST 20 redigerade bilder! En rolig erfarenhet med oss, två härliga tjejer :)!



Är du inte intresserad av erbjudandet får du gärna gå in och kika på mina bilder. Hoppas du gillar vad du ser och fortsätter kika in för positiv och negativ kritik :)!



(Man kan aldrig sluta utvecklas)

2010-12-13 @ 21:53:18
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0