SLUTAT SKOLAN!

Tjo!
Slutade skolan runt halv två, började halv tio då fikade vi och sen lekte vi massor av lekar och typ quiz och sådant! haha, det var väl ganska okej, men inte så kul haha ^^ det var tur att det gick fort ;)
sen efter det åt alle och bella och jag på Ikea, det blev korv. sen skulle vi kolla på någon julavslutning när några sjöng och rektorn och alla biträdande rektorer skulle prata, men vi kom när det var slut typ så det gick fort sen åkte jag hem! fick stå och vänta på bussjäveln i över en kvart , så seg buss alltså!! så jag missade 15:ton upp till berget så då gick jag runt inne på rosen, hahaha skit kul -,-
Slänger faktiskt in outfiten senare :D orkar inte nu, hehe..

Men iallafall skönt att sluta skolan idag! ledig imorgon då ska jag sova hur länge som helst alltså ^^ haha, ska faktiskt städa lite med och packa! ;D
men nu ska jag göra något annat , vi hörs senare
Ha en bra kväll ♥



naaa, så himla söt!

Kommentarer
Postat av: jannike

sv; haha att den är! :D

2010-12-21 @ 18:57:46
URL: http://jannikehackberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0