100211

Hej!
Började dagen med att gå upp vid 7 :P började skolan 20 över åtta, med nationellt prov i svenska, man skulle skriva en uppsats typ man fick sitta i 3 TIMMAR om man ville, haha xD ,.. jag gjorde absolut inte det! :P hah, man fick gå vid halv 11 jag gick vid 10 i 10 haha, :P jag orkade ju inte bara sitta där och glo, :P
Nu har jag iaf ätit, potatisgratäng och kyckling, mammis mat :)
Dagens Schema.
- Nationellt prov i svenska så man började lektionerna efter klockan 12! :) haha så himla gott!
Så jag hade bara:
- svenska, tittade lite på en film sen diskuterade lite och sen slutade vi, (:
- Engelska. gjorde vi typ inget ^^ bara satt och lyssnade på henne. höhö,
- So, sitta och titta på hasse i 1 timma och 10 minuter på samma fläck, alltså jag skojar inte! det är också alltid samma visa hela tiden! :P man får bara sitta och titta och skriva det han skriver på tavlan, kul,, ;/
ALLTID!

Men nu gör jag inte så mycket :P ska checka in lite bloggar och fixa lite på facebook, :P sen ska jag träna i kväll med! :D
Men vi hörs nog senare! ♥
Ha en fortsatt bra dag!
PuSs // Thiilda



                                         Dagens Oufit!



Mörk bild.

- Svarta leggings med dragkedja - H&M
- Grå tunika med vita sömmar typ - Vila
- Svart tröja - JC
- skor - Dinsko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0