100221

hej!
Hann tyvärr inte blogga i morse :P i dag började jag tjugo över åtta :P jag var hemskt trött igår kväll så jag orkade inte blogga när jag kom hem från träningen! :P hehe, .
Men nu ska jag iaf skriva lite! :)
Skolan i dag var helt okejj, :P men lite lam ^^ alltså våran klass är så himla sköön! :D
- Matte , vi hade matteprov, haha xD det är ju ganska bra att man vet om att man har prov :P
- Idrott. hinderbana, :) det var riktigt kul ;) jörgen sa att jag hade bra kondition, haha :)
- Engelska, så himla kul xD, vi lånade typ en engelsk bok som man ska läsa efter lovet typ :P
- Lunch, blev hamburgare :P
- No tittade på en film, och skojjade lite och så :P vi fick sluta en timme tidigare än vad vi skulle ha slutat egentligen! :D
- Svenska. haha, sista lektionen är alltid så flummig, xD våran klass är roligast :) fick sluta tidigare där med för hon orkade typ inte med oss haha, :P
Sen tog jag bussen hem och gick i det kalla, :P
Nu är jag hemma och tittar på tven och ska fixa lite på facebook och läsa bloggar, (:
Ikväll ska jag nog bara vara hemma, (: ska nog titta på någon film eller nåt :P
I morgon har vi HEMMA MATCH! :) haha Äntligen! vi har ALDRIG hemma match, så det kommer bli kul! ;) Är på Sanda halv 11 kom och titta! :D haha ;)
Vi hörs senare!
Ha en fortsatt bra dag!  ♥
PuSs // Thiilda



                                                     Dagens Oufit!




I dag körde jag på detta! (:

- Svarta leggings med dragkedja - H&M
- vitt linne - JC
- vit långarmad tröja - H&M
- Svart munktröja - Brahe basket tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0