100222

Hej bloggen! :)
Skolan i dag var lam som vanligt, haha :P hände ju inte så mycket, :P men vi fick våra sock tröjor i dag ! :)
Vi gjorde en egen bild och det stod, En och annan lärare blev sne men vi ägde ändå ad. ;) haha och sen en jätte ful gubbe som Gustav i våran klass hade målat! ;) hah.
Efter skolan tog emma och jag bussen hem, och den var helt seg för dörrarna kunde typ inte stängas så det var lite jobbigt så vi kom hem senare än vad vi brukar göra :P ^^ och sen gick vi in på konsum och hyrde Beck- i stormens öga! :)
Den var jätte bra, Mikael Persbrandt är så snygg iden! :D ♥ hehe,.
Nu sitter emma och jag vid datan, skulle bara slänga in ett inlägg till er! sen ska vi nörda sims! :) haha. (;
Men vi hörs senare! ♥
Ha en bra kväll! :)
PuSs // Thiilda



                                               Dagens Outfit!




Jag hade ju inte tröjan först på mig, för vi fick jue den i skolan, men sen hade jag det! :D

- Svarta jeans leggings - Vila
- Vitt linne - JC
- Vit tröja - H&M
- Svart tröja, - Skolan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0