Berätta inte för någon..

Hej igen!
Nu var det några timmar sen jag bloggade så jag tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg ! :)
Har nyss tittat på en film: berätta inte för någon, en fransk thriller film.

Handlingen:
Det är en man och en kvinna som åker ut till deras sommar hus och badar då där, och kvinnan blir ihjäl slagen och mannen blir lite misshandlad och vaknar sedan upp på ett sjukhus och kommer bara ihåg att kvinnan, Margot skriker och han hoppar i vattnet för att rädda henne men när han tar sig upp så slår någon till honom så att han faller medvetslös ner i vattnet, efter åtta år så vet man fortfarande inte vad som har hänt Margot, men fallet tas upp ytterligare en gång till, och polisen tror först att det är Margots fru men det visar sig till slut att det är Margots pappa, som dödat en annan kvinna och att Margot fortfarande lever...

                                                 Dagens Sena Outfit!




- dom nya leggingsen med nitar -H&M
- Vitt linne - H&M
- Svart kofta - H&M
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra :P haha, ska väl läsa bloggar sen ska jag nog gå en promenad eller nåt :P
Vi hörs iaf senare!
Ha en fortsatt bra dag ! ♥

PuSs // Thiilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0