Hemma!

hej igen! :)
Nu är jag hemma från skolan och A6, :)
Sen ska jag kanske träna det beror på om sanda är öppet, :)
Nu sitter bara vid datan typ och lyssnar på alicia keys och är inne på facebook, (:
Skolan i dag var jobbig, för jag hade ont i huvudet, :/. Sen på so:n så skriver vi AV boken! i vårat häfte och sen ska man skriva om det igen! ;O haha, jag fattar inte varför!? , ;O, jag frågade varför, men då sa jag att jag tänkte skriva direkt på pappret, man ska göra sin egna "tidslinje" om andra världs kriget, och det där :P haha,. xD
Onödigt arbete enligt mathilda!! :D

Men nu ska jag titta runt på lite bloggar! :)
Vi hörs senare! :)
Ha en bra kväll!
PuSs // Thiilda


                                              Dagens Outfit!





- Blåa cheap monday jeans - Bobbys
- Vitt linne - JC
- Vit tröja med "puffärmar" - H&M
- Svart kofta - Ullared :P
- Halsband, julklapp :)

( Mörka bilder )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0