I taket lyser stjärnorna.

Hej!
Nu har jag tittat klart på i taket lyser stjärnorna, :)
Handlingen:
En flicka som heter Jenna har en mamma som lider av cancer och hon får sedan reda på att hon inte kommer att bli fri får cancern. Jenna har en bra kompis men bråkar med henne, och träffar istället en tjej som är populär på hela skolan hon heter Ullis och hon blir som henne och festar, röker, och dricker och skiter nästan i hennes mamma, hon bor hos sin mormor som hon inte alls gillar, Jenna bara klagar på när de ska flytta hem igen till sig men det händer ju aldrig sen. hon skriver en lapp till sin mamma som en dikt, " om du dör mamma då tar jag livet av mig " Mamman hinner dö innan de änns har åkt till Thailand som de planerat. och Jenna bor kvar hon mormorn, allt blir senare bra! :) När hennes mormor och Jenna åker till Thailand ser man på hennes spegel att hon satt upp dikten med ändrad text.
" om du dör mamma, då tar jag livet av mig. "
 Då ska jag leva. För dig.

Den är jätte bra men ganska sorlig. .-.

En riktigt bra låt ur filmen:



Nu är det bara att vänta tills beck börjar!! :D
Det börjar 21.30 på kanal 4+ tror jag det var :)
Så vi hörs senare!
Ha en fortsatt bra kväll! ♥
PuSs // Thiilda

Kommentarer
Postat av: M

Allt bra?:D

2010-02-06 @ 22:00:05
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0