"Maten är klar och uppäten"

haha, rubriken säger ju allt!! :) haha, (:
Nu ligger jag i sängen med datan och myser lite, :)
Sen ska jag nog titta på tv, haha ska fortsätta att titta på Blåsningen vet dock inte vilka som är med men det får jag jue se sen xD
Sen efter det ska jag kanske titta på Wallander-Byfånen, :P
Välkommnar nya läsare! ♥

Ha det bra!
hörs senare!
PuSs // Thiilda




Det som var i "soppan" XP

- morötter
 -bönor
- paprika
-kyckling
- schuach , haha stavning, :P
- vitlök,
- massa kryddor, curry, svartpeppar, salt. :)
Det var nog allt tror jag! det var hemskt gott för att det var min syrra och jag som gjorde det :P hehe,
Men nu ska jag titta klart på blåsningen! ;)


Kommentarer
Postat av: v i k t o r i a ♥

okej (:

2010-02-07 @ 20:34:44
URL: http://jgdj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0