SÄLEN!!!

Hej äntligen!!! :D
Nu har jag kommit hem från sälen åkte i söndags och kom hem i går kväll! (;
Dagarna:

Söndagen Då vi kom, vi kom ungefär 3 ;) och åkte vid 8 eller nåt vi skulle egentligen åkt vid 7 men min familj blir aldrig klar i tid så :P haha.,. Åkte snowboard klockan 4 och det var 24 MINUS! haha , skiiit kallt! snacka om att det var jätte varmt och skönt att komma in efter att man hade åkt en stund! :) haha, :=) sedan duscha och gå och lägga sig! ;)

Måndagen  Det var bara att gå upp kvart över åtta eller lite tidigare :P och ge sig ut i backen när det öppnade vid nio. ;) Denna dag var det inte såå kallt som vi hade på söndagen det var ungefär 15 - 20 minus då :P sen åkte jag till lunch sen iväg igen! :D det blev lite varmare, eller varmare och varmare det blev inte så kallt under dagen sen :P haha, På kvällen tittade jag på tv! :) haha, Sen en dusch och sova! (:

Tisdagen  Samma som måndagen att gå upp samma tid och ge sej iväg ut i backen! :D
Det var kvälls åkning också denna dag, i 
Hundfjället ;) då åkte jag skidor måsta säga att snowboard är mycket roligare än att åka skidor när man har åkt snowboard ett tag så känner man nog så :P. På kvällen gick vi till några kompisar och middag och umgicks och "barnen" gick upp till våran lägenhet och spelade kort och pratade lite :) sen var det att gå och lägga sig i den hårda sängen! :)

Onsdagen  Likadant som måndagen och tisdagen ;P det var inte så kallt denna dag, men jag frös ändå om mina fötter och fingrar. :P haha,.. E8:an var stängd typ hela dagen! ;/ för att det blåste så himla mycket, det är ju den som går högst upp till toppen som man nästan alltid tar så det var inte så kul, men jag pappa och syskon åkte ändå! :D Då blev det roligare!:P ingen kvällsåkning denna dag, :P,..

Torsdagen, Sista Dagen! ;( :( Samma visa alla dagar, :P haha, men det går ju inte precis ändra på det det är klart att man är vid backen om den öppnar nio, haha xD :) 
åkte lite innan vi åkte hem! vi åkte väl där ifrån halv ett eller nåt! :P
Sen var det bara hem resan, haha , vi syskon brukar ALLTID bråka men det blev inget sådant bara lite tjaffs haha! xD
Det var hemskt kul!! :D Längtar redan tillbaka! ♥

Några bilder:






Det var nårga men det kommer några fler senare!
Hörs snart!
Ha en bra kväll!
PuSs // Thiilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0