Träningen avslutad

Hej igen!
Nu har jag kommit hem fårn träningen, det var kul, linda och jag lekte lite :D eller det var en timma sen den slutade nu nej mer förresten den slutade vid 21.00 haha :P, men det var lite svårt att komma in på sidan , det bara stod error hela tiden men när det funkade så tryckte jag på att skapa ett nytt inlägg men då loggades jag ur, :P hah. men till sist funkade jag testade typ 10 gånger innan jag kom in :P ^^
Men nu ska jag gå och borsta tänderna, :P haha, sen ska jag gå och lägga mig och sova ! ♥

I morgon är det inte så jobbig skol dag, det är soft, :) vi har bara so, klassråd, eget arbete och sen bild som profil, där får man alltid sluta tidigare! :) haha, (A)
Men vi hörs nog i morgon på morgonen!
GodNatt & SovGott! ♥
PuSs // Thiilda

Skulle egentligen tagit ett foto till men blogg.se cpade så jag orkade inte ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0