100125

Hej !
Nu har jag äntligen kommit hem från skolan, var där på läxhjälpen med matten :/ :P
Dagens schema:
- syslöjd, jag gjorde typ allting fel så hon fick typ damp ;P höhö ^^
- Livskunskap, snackade bara typ, (:
-  Lunch - Kyckling wook det var faktiskt gott! :D
-  Idrott, skridskor ! frös ganska så rejält om mina fötter och händer sen, jag var så kall så att jag till och med var blå om mina läppar, haha :P
- Matte, kom faktiskt långt så det var bra! :)
- No gjorde massa frågor! ;)
- Sen läxhjälp :P
Sen slutade jag kvart över 4 ;)

Mammi och pappi håller på med maten nu, jag är vrål hungrig! :P
Ska snart gå ner och äta men först!

                                                                                                                                                                     

                                                               Dagens Outfit!




Skitig spegel, :P


- vitt linne - JC
- Vit långarmad tröja - H&M
- Grå kofta - Gina Tricot
- Cheap monday jeans - Bobbys

Och så lite bilder från idrotten i dag! när vi åkte skridskor! :)





Haha såå! :P

 Men vi hörs nog senare!
Ha en fortsatt bra dag ! ♥
PuSs // Thiilda


Kommentarer
Postat av: sophia

Sv: vi kommer ha förhör på det :P haha

2010-01-25 @ 19:05:57
URL: http://sophiawinquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0