100127

Godmorgon!
Nu har jag tagit mig en dusch och ska snart gå ner och sminka mig, :P
I dag är det inte en så jobbig skol dag för vi börjar 10 i 10 sen slutar vi väl typ vid 3 eller nåt vi brukar alltid få sluta tidigare :P
Dagens schema:
- So skit lång lektion men det gör inte så mycket i dag för att jag ska fortsätta att skriva om mitt arbete. :)
- Klassråd. (:
- Lunch. vet inte vad vi får i dag ;P
- Sen eget arbete typ. så får man jobba med vad man vill!  :)
- Profil, jag har bild vilket jag inte tycker är så himla kul, men men :P
Men vi hörs när jag kommer hem!
Ha en bra dag! ♥
PuSs // Thiilda


                                                                                                                                                                         

                                                              Dagens Oufit!





- Svart polo tröja - H&M
- Blåa cheap monday jeans - Bobbys


Kommentarer
Postat av: M

Det är asfint där :D

2010-01-27 @ 09:19:32
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0