GodMorgon!

Hej!
Nu har jag ätit och håller på att packa väskan, ska snart sätta på mig med :)
Åker från sporthallen vid 1 ;) ska spela match vid halv 5 så jag kommer nog hem sent! :P
Men vi hörs kanske när jag kommer hem det får vi se om jag orkar, :P höhö^^
Men ha en bra dag annars
!
PuSs // Thiilda

 
                      
                                                                                                                                                   

                                                                         Dagens Oufit!



- vitt linne - JC
- Vit tröja med tryck - Gina Tricot
- Gråa mjukisbyxor - H&M
- Blå kofta (inte på bilden) - Stadium


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0