26 Juli 2010

TJAA!
Sitter vid tv:en och datorn nu! (; ska hitta lite recept tills imorgon.
Jag fyller år imorgon så jag ska se om jag hittar lite recept som jag kan bjuda på eller pappa blirre väl ;D Hihi!
I dag har jag jobbat det gick snabbt så det var inte så jobbigt! gick upp kvart över sex så det var lite jobbigt att gå upp. Man känner inte för att gå upp och jobba vid sju när systrarna ligger och sover! hehe ;P
Sen kom jag hem fem ungefär pappa och jag handlade påväg hem sen! :P
Har bakat en sockerkaka med äpplen i innan så stack mamma och jag upp till ikhp och sprang en stund! ;D om ni såg en som svettades som en gris så var det nog mig ni såg! xD haha ^^
SÅ familjen har fikat lite kvälls fika nu! (;
Vi hörs i morgon ska titta lite på facebook nu!
Ha en trevlig kväll ♥


Kommentarer
Postat av: ♥ Linneas Fotoblogg

mumsigt!



sv: jassåjasså :)

Jo tack det är helt okej, väldigt trött..

själv?

kram

2010-07-28 @ 20:31:21
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0