7 Juli 2010

Hej!
Det var ju ett tag sen jag skrev nu, jag har varit på semester med husvagnen orkar inte skriva var det är så mycket! vi har nästan varit överallt känns det som men naturligtvis har vi inte det..
I dag har det varit fint väder jue! så jag har varit på vätterstranden, det var varmt och härligt! men badade inte det var så kallt, hah! fast jag har badat i kallare men jag orkade inte riktigt! jag låg och läste min älskade bok istället! och steckte mig i solen så jag brände mig, hehe, smart. Men iaf det var skönt! ;)
Ska nog uppdatera mer imorgon.
Innan tittde jag och syrran på Beck - I stormens öga! den är så himla bra! jag kan se om den tusen gånger minst innan jag tröttnar. Det är som alla Beck! skit bra.
Nu väntar vi på att några andra beck ska bli klara så vi kan titta mer! :)

Har förresten varit ullared nyss, hittade inte så mycket. köpte bara en tröja och två beck filmer och godis!
Jag orkade inte gå runt där inne så mycket.. Inte denna gången jag brukar alltid gå in tidigare med mamma coch gå där inne i över 5 timmar mer jag orkade inte det denna gången! när jag gick där bland klädställningarna så tänkte jag varför jag egentligen köper så mycket kläder som jag gör?! jag har så himla mycket kläder? jag andvänder inte ens hälften.. Ska spara mina pengar som jag tjänar nu i sommar och på reklamen och måndaspengen ska bara köpa nödvändiga saker sånt som bara behöver.. Så kommer det bli as bra! ;D
haha! ^^

Nu ska jag logga in på facebook och msn lite! :)
Och sen ska jag titta på beck! :D ♥
Ha en trevlig kväll



Lite nya bilder från häcken vi har hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0