Home!

HEEEJ!
Är hemma nu, sitter på balkongen med fia som läser frida tidningar! ;) och jag sitter med datorn i knät och skulle blogga lite till er och lite så.
Dagen har varit fin fin! varit med fia då vi var på stranden det var inte så himla fint väder eller solen skiner inte så vi badade inte vi satt mest och snackade åt godis och spelade lite kort! (:
Sen åkte vi hem till fia, och tittade på Get smart, hah, den var faktiskt bra! (: jag har velat se den läänge så har fia den hhaha ^^ hon har också velat se den hur länge som helst, så när vi sätter på den:
Jaha har jag den här? är det denna jag visste inte att vi hade den?! :D
haha, jag bara det är bra fia, xD så vi tittade på den. =) Lite smått roligt..
Fia ska förresten sova hos mig inatt! (: och så har jag lurat i henne att vi ska titta på beck, jag vet inte vilken det blir men någon jag har fixat fram! :D:D:D:D:D YYYEEESS!

Nu ska jag läsa lite! (=
Ha en trevlig kväll små läsare ♥




Filmen vi såg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0