19 Juni 2010

Hej!
vaknade vid tre inatt, ;P vet inte varför? men sen vaknade jag vid nio igen fast somnade om till tio över tio typ ;)
Sen tittade jag på tv, och nu sitter jag här hade tänkt cykla ut med reklamen nu men det regnade så mycket så jag väntar lite, ;)
Sitter vid den stationära datorn nu, :P haha! ^^ det var så längesen så jag var tvungen att sitta här nu! hah..
I dag är det ju Viktoria och daniels bröllop, ska någon titta? jag hade faktiskt tänkt jag skulle titta, jag vill se alla klänningar och hur hon ser ut! :) haha! ^^ det kan alltid vara skoj! xD
Tittade igår på den där konserten och alla kungligheter som kom det var jätte fina klänningar då ju! och Madelenes klänning var jätte fin! hihi!
Och efter den där konserten tittade vi på Äntligen Midsommar! =)
Jag trodde den skulle vara bättre men den var inte alls bra, jag rekomenderar inte att dom som inte sett den ska se den.. Jag förväntade mig mer, för det hände typ inget i den, jag trodde den skulle vara som ett stuk från sommaren med Göran men det var den inte alls! :O :P

Ska faktiskt gå in på facebook en stund sen ska jag spela the sims! det var årtal sen jag gjorde det! :P Haha! ^^ men det är faktiskt kul ibland..
Vi hörs senare
Ha en trevligt dag! ♥




Gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Idag ska jag umgås med lite vänner :D Hade velat ut o gå lite men regnet öser tyvärr ned här :( typiskt!

2010-06-19 @ 12:37:14
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Sandra T svarar ♪

vet inte riktigt, ta det lugnt (:

sj?

2010-06-19 @ 12:41:31
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Emma

sv:haha skämtade ju !

rösen trodde ellinor att de inte fanns men de finns ju hehe:)

hur mår du då?

2010-06-19 @ 15:01:49
URL: http://emmmasvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0