23 Juni 2010

Hej!
Nu sitter jag här och har precis ätit!
I dag har jag typ inte gjort något, jag har bara varit hemma sov ju hos Emma och sen kom jag hem rätt tidigt för Emma skulle åka till stugan ;) sen kom jag hem och solade och läste boken: "Simon och Sophie" jag har läst ut den nu! ;D jag har ju läst den innan man kan läsa den hur många gåner som helst den är skit bra !
Senare på dagen så åkte jag ner till huskvarna, gick in på biblioteket och skulle låna lite böcker till semestern men det finns ju typ inga, jag hittar iaf inga!? haha.. Men jag tog några andra som jag redan läst två stycken sen tog jag en annan som jag inte har läst! ;) ska lägga mig ute en stund och läsa boken! =)
Innan var jag på a6 iaf, hittade inget eller jag letade inte jag orkade inte, jag var så trött jag bara följde med mamma och syster bara för att ha något att göra! (:
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra ska bara vara hemma ;)
Morden i midsommer börjar ju i dag det har nog förresten börjat?! ska titta upp det nu ;D
Hörs nog senare, eller imorgon! :)
PuSs // Thiilda ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild =)

svar: hihi okej =)

idag har jag jobbat och solat, dudå? =)

2010-06-23 @ 21:25:05
URL: http://e
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

oj glömde fylla i

2010-06-23 @ 21:25:20
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0