Lördag 12 Juni 2010

Hej på er!
Just nu har jag ätit det blev kyckling sallad mums! ;)
I dag har jag varit på stan en stund med mamma och pappa var först på H&M och köpte ett par byxor som går till knäna ;) och sen åkte vi vidare till Eurostop och skulle gå in på sjöqvist skor och sen in till blomsterlandet en sväng! ;)
Ska snart dela ut reklamen har inte gjort det än i dag men jag har inte orkat och nu började det att regna också faaaan också, och blåser som bara den gör det jue!! men jag får nog gå med den senare då.

Jag vill se den nya beck som kommer ut snart! Levande Begravd, den verkar så himla bra! och så vill jag se Kommissarie Späck, Sex and the City 2! måste faktiskt gå på dom haah! ^^
Men nu ska jag nog gå ut och dela reklamen iaf! jag orkar inte vänta och om jag gör det mer och mer så kommer jag inte orka sen, haha! ^^ jag är lite lat ibland alltså! ;)
Men vi hörs nog senare!
Ha en trevlig lördag ♥



En fin sommar bild

Kommentarer
Postat av: sophia

SVAR: nej då, ni är så söta så! :D

2010-06-12 @ 15:01:53
URL: http://sophiawinquist.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

fin bild =)

svar: det låter snyggt =)

okej vad kul, ska du jobba mkt? =) jag ska jobba på ett museum och i stallet =)

2010-06-12 @ 17:41:13
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0