Lördag 26 Juni 2010

Hej!
Har inte orkat skriva i dag har varit ute i solen men sitter nu här skulle bara skriva lite till er bara för att jag inte har något att göra ;) eller jag håller på att baka bullar men jag väntar på att degen ska jäsa klart ska fixa till den vid halv sju ungefär!
Idag har jag varit hemma och en stund tillbringades på vättestranden, oset det var skönt! låg där och läste min bok och lyssnade på Justin Bieber, Celine Dion, Akon, massa andra! (: Tog cyklen ner det var skönt att cykla ner men inte upp! PUHH! gud vad varmt det var!! Men jag stannade iaf på macken och köpte en skvaller tidning, och pringels! :) det var gott sen när jag kom hem kan man ju säga! ;P haha ^^
Men det var faktiskt bra att jag cyklade lite innan! =D
Ikväll ska jag inte göra så mycket ska bara vara hemma ska nog titta på någon film och slappa är ganska trött.

Imorgon eller på måndag åker vi iväg med husvagnen på semester vet inte riktigt var vi ska än, vi har inte bestämt var vi ska än, tror vi ska åka till västkusten eller något sådant vi ska åka diot där det blir varmt iaf! haha! ^^ eller där dom har sagt att det ska bli varmt! :D
Nu ska jag fixa till degen och bullarna.
Ha en fortsatt trevlig dag ♥
PuSs // Thiilda



Sötaste bilden på tjockis.

Kommentarer
Postat av: elin

sv: jadå sj då?:)

2010-06-26 @ 18:55:54
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: Ida

Svar; Ja det var hur kul som helst :D

2010-06-26 @ 19:56:24
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: jo det är bara bra med mig, lite trött =) själv då? =)



nu finns vinnaren representerad i min bloggtävling =) kika in och kolla/ gratta! =)

2010-06-26 @ 20:30:59
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: så himla skönt att sola =) har du lätt för att bli brun? =)

2010-06-26 @ 21:12:33
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0