LÖRDAG

HEEEJ!
VÄDRET!!! ;D;D;D ♥♥
Jaa som ni har märkt så har jag inte skrivit på ett tag, ;P skulle gjort det igår för jag slutade skolan så pass tidigt så jag skulle ha hunnit det men jag orkade inte ´jag låg och soolade istället! ;)
Började tjugo över åtta och slutade skolan elva! ;D hahaa! inte så lönt att jag kom till skolan hade vikarie på första lektionen, matte som vi inte gjorde nåt! ;P och andra lektionen hade vi idrott men vi bytte inte om för vi hade HLR hjärtlungräddnings övning (-:
Efter det hade vi engelska jag hade det i tjugo minuter då vi tittade på film efter det vid elva gick jag till tanläkaren! och sen gick jag och åt med sofia, emma och ellinor ;) sen tog jag 12.02 bussen hem! :) så det var en soft fredag! kan man säga ;P sen när jag kom hem då så satt jag i solen i flera timmar! ;) myys!
Sen grillade familjen, korv till mig kött till familjen! ;) sen efter det marsmallows så klart! ;D hihi! Gick och la mig sent tittade på Just My Luck! :) sjukt bra film faktiskt.

I dag väckte pappa mig och frågade om jag ville följa med till stan ;) så varför inte hade ändå inget åå göra! så jag följde med så har varit på stan ;)
Men hinner inte skriva mer nu!
ha en fin kväll! hörs kanske senare sen.
PUSs // Thiilda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0