MÅNDAG

Tråkig måndag??
NAEE JAAAG SKULLE INTE TRO DET ASSÅÅÅ! :D hahaha!
Vilken dag ;P
Började kvart i tio hade inställd syslöjd för jag är klar med mitt broderi ;)
Så jag började med livskunskap slutade tidigare typ en halv timme om inte mer! (:
Sen var det lunch, kasslergratäng med anannas och ris gott! ;)
Efter lunchen var det ju en skit lång rast eftersom vi slutade tidigare och har redan en lång rast där emellan! ;P
Så vi hade rast från halv elva till kvart över tolv då hade vi idrott och gick en runda! (;
Efter det hade vi egentligen matte men vi hoppade över den Kristina var så snäll så vi slapp den! :) hehe, så vi fick gå hem vid ett! :D det var SKÖÖÖNT! ;P
Tog bussen hem vid halv två sen har jag läst min bok, Madison Finn ;) hihi!

Nu sitter jag med Systers bärbara dator i knät i soffan är hemma själv! :;) Sköönt så jag lyssnar på;
Shakira - Gypsy



Tittar lite då och då på Design Simon and Thomas! ;P hahah! dom är ju så, ja jag vet inte vad jag ska säga men dom gör det ju så fult hos folket det är fan synd om dom,. :/ haha! jag ska se ur det blir denna gången HAHA! ;)

Men vi hörs senare slänger nog in outfiten för i dag mee! :)
Ha en fortsatt fin dag !
PuSs // Thiilda


Kommentarer
Postat av: elin

sv: med mig äre bara toppen!:)



själv då?

2010-06-07 @ 18:27:03
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: elin

sv: vart på stan med en kompis själv då?:)

2010-06-07 @ 18:52:46
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0