Skolavslutningen

Hej!
Göteborg var kul! har inte skrivit sen dess! Sjukt kul! :D åkte hur mycket som helst blev blöt,skrattade hur mycket som helst tex när William, Oscar, Gustav,Fia och jannike och jag åkte kollorado och William skrattade! haha! ^^ vi åkte den tre gånger i rad! xD hihi! sjukt kul! ♥

Skolavslutningen var ju hemsk nästan, alla grät nästan även jag! ;) kommer sakna 9J sjukt mycket! ♥ 
Även lärarna och AD! ;D

NU sitter jag vid tv;en och kollar på Hannah Montana haha!  ;)
Vet inte vad jag ska göra i dag blir väl bara att vara hemma och slappa! (:
Men vi hörs senare!
Ha en fin fredag! ;)
PuSs // Thiilda


KOMMER SAKNA 9J SJUKT MYCKET! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: typ åka till halmstad och träffa en vän m.m:D

2010-06-11 @ 13:07:30
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: Ingen fara =)

jag hade en klänning som var svart/vit/lila =) dudå? =)

Jag ska också jobba =) även resa en del =) Vad ska du jobba med? =)

2010-06-11 @ 16:09:54
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0